Viktig info gällande Kassatjänst

Den 5 juni lanserar Lantmännen LM2 Ekonomi, en säker, modern och användarvänlig ekonomifunktion, som ersätter den nuvarande nättjänsten Kassatjänst.

Den 5 juni lanseras LM2 Ekonomi, en användarvänlig och säker ekonomiportal.  I samband med lanseringen kommer Kassatjänst på nätet att stänga ner från den 31 maj kl. 23.00. Åtkomsten till bemannade Kassatjänst kommer också vara något begränsad:

• Bemannade Kassatjänst har stängt 1-4 juni, och öppnar åter den 5 juni kl. 08.00.
  • Kassatjänst på nätet stänger den 31 maj kl. 23.00 och ersätts av LM2 Ekonomi den 5 juni. Observera att du alltså inte kommer åt nättjänsten alls mellan den 1 och 4 juni.

Du kommer 1-4 juni fortsatt att nå emissionshandeln i Mina Sidor via en separat länk. Även våra räntesatser kommer att finnas kvar på Mina Sidor.

Har du inget konto i LM2 behöver du registrera dig för att komma åt LM2 Ekonomi och våra övriga digitala tjänster. Registreringen består av tre enkla steg och allt som krävs är att du har ett kundnummer hos Lantmännen samt att firmatecknaren gör registreringen med hjälp av BankID. När du är registrerad i LM2 kommer du åt LM2 Ekonomi i den gröna menyraden högst upp i LM2. LM2 Support hjälper dig gärna med din registrering!

Support

Har du frågor gällande LM2 Ekonomi är du välkommen att kontakta Kassatjänst. Du når Kassatjänst på samma nummer som innan: 0771-111 225. Öppettider vardagar 08.00-15.00 (lunchstängt 12.00-13.00).

Har du frågor gällande LM2 eller registrering i LM2 kontaktar du LM2 Support. 0771-111 222, knappval 4, lm2support@lantmannen.com. Öppettider vardagar 08.00-17.00. Du kan också prata med din säljare!

Här kan du läsa mer om den nya ekonomiportalen.